lördag 1 augusti 2009

Bloggtorka

Noterar lite tacksamt att jag tydligen inte ar den enda som tar bloggpaus i sommar, det ar ganska lugnt i bloggosfaren for tillfallet. Den ende som aldrig tycks ta en paus ar min kare chef och minister, som vanligt bloggar han pa. Skillnaden ar att jag inte foljer den eller andra bloggar som vanligt, ganska skont ibland men anda kande jag ett litet behov att plita ner nagra rader idag, Mycket tankar som far runt i huvudet efter ett par veckor semester i Sverige med manga olika moten och upplevelser som inte alla far plats har. Summa summarum kanns livet ganska ok aven om jag inte riktigt kanner mig redo att atervanda till Minsk och borja jobba igen... Men det tar sig nog, det brukar det gora och som tur ar har jag nastan en vecka kvar, mer om det i nasta inlagg.

Inga kommentarer: