tisdag 19 maj 2009

Som en saga (Fairytale)...

är det att jag och grannarna på Kommunistgatan verkar ha - om inte funnit varandra så åtminstone - slutit fred. De var ju inte så glada sist jag hade fest (inflyttningsfest som tog slut redan 00.30...) men i lördags fraterniserade några av mina gäster som befann sig på balkongen med grannarna som befann sig på sin balkong under. Jag missade tyvärr det hela men tydligen skojades det en del. Sen satte jag upp en ursäktande lapp på min dörr samt en egenhändigt målad "Eurovision 2009 Minsk" affisch. Dessutom vann ju Vitryssland, förlåt, Norge. Hursomhelst - inga klagomål alls fast kvällen blev sen. Och idag när jag kom hem hörde jag en bekant trudelutt i trapphuset - det var granndotterns mobil som spelade - ja mycket riktigt - Fairytale :-) Säger bara "Eurovision - makes people unite"!

Inga kommentarer: