onsdag 8 juli 2009

Oakmountain goes north

Jajemen, för ett par veckor kommer jag att befinna mig i fädernäslandet. Känns otroligt skönt och lyxigt att få ha semester. Inte alltför mycket planerat för en gångs skull dessutom utan kommer ta dagen som den kommer, förhoppningsvis få lite besök av goda vänner i Ekenäs och kanske kuska runt lite jag med. Men först ska jag helt enkelt slappa lite - efter morgondagens bilresa via Vilnius och Klaipeda och en natt på färjan till Karlshamn, förhoppningsvis ensam i min hytt denna gång (lång o gammal historia från tiden när man var ung, fattig och dumdristig på en Finlandsbåt) så hoppas jag anlända till Ronneby på fredag i lagom tid till lunch med modern - blir det köttbullar kanske? :-) Bloggandet under semestern? Ja det blir nog lite grann av den varan trots allt, mest smått och inte så mycket stort och beroende på dagsform och väder....

Inga kommentarer: